בונה אתרים בוורדפרס
הכירו את וורדפרס – פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית. ייתרונות, היבטים מרכזיים, אתגרים ופתרונות
ב"פרודוקטיבי – פתרונות מדיה מלאים", אנו מבינים את החשיבות הרבה של בניית אתר אינטרנט באופן הנכון, כדי לשמש כחזית הדיגיטלית של העסק שלך. עיצוב האתר, המשלב בין אסטטיקה ויזואלית מרהיבה לבין נוחות גלישה, יוצר רושם ראשוני חיובי ומזמין את המבקרים להישאר ולגלוש עוד. התמקדות בהנעה לפעולה חדה וברורה מבטיחה שהמבקרים לא רק יעריכו את התוכן אלא גם יפעלו בהתאם למטרות האתר – קנייה, הרשמה לניוזלטר, צור קשר ועוד.
ב"פרודוקטיבי", אנו מתמחים בהענקת שירות אישי ומותאם לכל לקוח, מתוך הבנה שכל עסק ייחודי בצרכיו וביעדיו. איכות השירות שלנו מתבטאת בקשב לדרישות הלקוח, בגישה יצירתית לפתרון אתגרים ובמחויבות לתוצאות. מטרתנו היא להבטיח שהאתר שלך יעמוד לא רק בציפיות אלא יעלה עליהן, תוך שילוב של טכנולוגיות מתקדמות, עיצוב מודרני וחוויית משתמש מעולה.כמעט כל צעד שאנחנו עושים בחיי היומיום שלנו מלווה בביקור באתר אינטרנט הרישמי או ברשת החברתית(פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין ועוד) של החברה/המוצר/ השירות אשר אנחנו מתעניינים בהם.
תשובה לשאלה זו תלויה באופי העמוד אבל ככלל אצבע חשוב שבכל עמוד יהיה מספיק תוכן ושהתוכן יהיה איכותי ובעל משמעות אמיתית לגולש. נגמרו הימים שגוגל התייחסו לכפילות מילים בלבד. כיום האתרים נבחנים אל מול הערך האמיתי שהם נותנים לגולש. לכן, חשוב שהתוכן יהיה נגיש לגולש, נוח לקריאה ומסודר לפי נושאים. לא מספיק לשפוך תוכן אל העמוד אלא גם לעצב ולהעביר את המסרים בצורה האופטימלית. לרוב רצוי שכל עמוד יכלול לפחות 500-700 מילים. ניתן לעבור מספר זה אם התכנים הם באמת איכותיים ובעלי ערך אמיתי.
אם בעבר גוגל התעניינו במילות מפתח בלבד, מה שהוביל אנשי תוכן ואנשי ווב לבצע טריקים זולים(רשמו את כל מילות המפתח מספר פעמים בצבע העמוד כך שהעין האנושית לא נחשפה לטקסט אבל המנועי חיפוש זיהו שיש חזרתיות על מילות המפתח ונתנו ציון איכות חיובי-שגוי לדפים אלה) כיום האלגוריתם של גוגל הרבה יותר חכם והוא בוחן את איכות התוכן ולא מסתפק במילות מפתח בלבד.
בקצרה, כן. אבל וזה אבל גדול… לא לכולם יש חוש עיצובי ויכולת לשים את האצבע על העיקר ולהתאים את חווית המשתמש של הגולש(UI, UX). שלא נדבר על העובדה שכשבונים אתר לראשונה יש הרבה מאוד אלמנטים שאפילו לא מודעים להם אשר יפגעו בכם בהמשך.
והכי חשוב, לכם יש את התפקיד הכי חשוב בעסק שלכם וזה לנהל אותו ולדאוג לצמיחה ותחזוקה שלו. בניית אתר, בטח אתר ראשון, יצריך מכם השקעה אדירה של זמן והשקעה. זמן שאפשר להשקיע כאמור בפיתוח העיסקי שלכם. אם בכל זאת אתם מרגישים נכונים ובטוחים לצאת לדרך זו, אנו מאחלים לכם בהצלחה ומקווים שתגדלו, תתפתחו ותכירו יותר טוב את המרחב הויראטואלי. אם יש לכם שאלות או התייעצויות, פנו אלינו ונשמח לתת לכם פוש בכיוון הנכון.
הכירו את וורדפרס – פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית. ייתרונות, היבטים מרכזיים, אתגרים ופתרונות
רשימה של נושאים שחשוב לוודא שמתנהלים נכון בתשתית האתר שלכם ובתחזוקה השוטפת. עברו על הרשימה עם מנהל האתר שלכם ולתוצאות מיטביות עבור העסק שלכם
תכנון אתר אינטרנט חדש הוא תהליך מורכב הדורש שיקולים רבים ליצירת פלטפורמה אפקטיבית ופרודוקטיבית. במאמר זה תקבלו נקודות למחשבה לביצוע נכון של התהליך
מנסים לבחור בין אתר אינטרנט לפעילות ברשת החברתית? החלטה זו דורשת התחשבות ביעדים שיווקיים, קהל יעד, והפצת תוכן.
הבריף העיצובי, מוכר גם בשם בריף גרפי, הוא השלב הראשון והחשוב בתהליך פיתוח אתר / אפליקציה / פרויקט עיצובי אחר