הפקת סרטונים ללובי הבניין ולבית העסק היא אמצעי תקשורת מתקדם ואפקטיבי המשלב מידע חזותי ואווירה כדי לייצר חוויית לקוח איכותית. בעזרת תכנון נכון והפקה מקצועית, ניתן למקסם את השפעתם של הסרטונים ולהפוך אותם לכלי משמעותי בשיווק ושירות לקוחות.
הפקת סרטונים לבית העסק וללובי הבניין הפכה לכלי חשוב עבור עסקים רבים וקהילות מגורים המבקשים לשדר מידע ולעצב את חוויית השהייה במקום. סרטונים אלו יכולים לשרת מטרות שונות, החל מהעברת מידע חיוני בצורה נגישה ואינטואיטיבית ועד ליצירת אווירה ייחודית שתשפר את חוויית המבקרים והדיירים.
מטרתם העיקרית של סרטונים אלה היא להעביר מסר ברור וממוקד. בבניינים מסחריים, למשל, ניתן לשדר מידע על שירותים הנמצאים במקום, שעות פתיחה של משרדים וחנויות, ומידע על אירועים קרובים. בעסקים, סרטונים אלה יכולים להסביר את השירותים שהעסק מציע, לפרט על מבצעים חדשים או להסביר נהלים שחשוב להכיר. היתרון המרכזי של הסרטונים האינפורמטיביים הוא היכולת להעביר מידע בצורה קלה ונגישה, באופן שלא דורש מהצופה להשקיע מאמץ רב כדי להבין את המסר.
מטרתם של סרטונים אלו היא לייצר תחושת חוויה והנאה אצל המבקרים והלקוחות, ולתמוך ביצירת תדמית מסוימת לעסק או למבנה. סרטוני אווירה יכולים לכלול אלמנטים של טבע, תמונות מרגיעות או מוטיבים עיצוביים שקשורים לקונספט הכללי של העסק או הבניין. בלובי של בניינים יוקרתיים, לדוגמה, ניתן לשלב סרטונים שקטים ורגועים המוסיפים לאווירה האלגנטית ומעניקים תחושת נינוחות לאורחים. בעסקים, סרטונים אווירתיים יכולים להציג את אופי החברה, להדגיש את החזון והערכים של העסק, או להציג את הסביבה שבה החברה פועלת, דבר שיכול לחזק את תחושת החיבור עם הלקוחות.
זהו תחום שיכול לשלב אלמנטים של אינפורמטיביות עם אווירה, כשהמטרה היא לא רק להעביר מידע אלא גם לעודד פעולה מצד הצופים. סרטונים אלו יכולים לכלול הצגת מבצעים, תהליכי מכירה או שירות, והזמנה להשתתף באירועים או פעילויות. הסרטונים יכולים להיות מוצגים בלובי של מבנים מסחריים או בעסקים, במשרדים, במרכזי קניות ועוד.
הפקת סרטונים מקצועיים יכולה להעניק לבית העסק וללובי בניין מימד חדשני ויוקרתי. השילוב בין תוכן ויזואלי איכותי, סאונד ותנועה דינמית מאפשרים יצירת עניין ושימור תשומת הלב של הקהל. הסרטונים יכולים להחליף פרסומות סטטיות או שלטים פיזיים, ובכך לחסוך מקום ולתמוך בעיצוב הנקי של הסביבה.
מעבר לכך, סרטונים קלים לעדכון ולשינוי בהתאם לצרכים המשתנים של העסק, בין אם מדובר במבצע עונתי, חידוש של שירותים או אירועים חד פעמיים. הם גם יכולים לסייע בהעברת מסר אחיד, ללא תלות באנשי שירות שיצטרכו להסביר שוב ושוב את אותו מידע.
סרטון שהופק עבור חברת יוגנד
תבליני פרג ללא סאונד לשימוש במסכי הרשת
סרטון לדוגמה עבור לובי של מרכז קהילתי
BlumPlus Lobby בלי סאונד
פרומו פתיח לאתר ולרשתות - פרודוקטיבי הפקות מדיה