הפקת סרטי תדמית

בעולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, סרטוני תדמית הפכו לקומפוננטה מרכזית באסטרטגיה העסקית. הם משמשים ככלי תקשורת דינמי לבניית מותג ושיווק. סרטוני תדמית אלו מציעים שילוב ייחודי של ויזואל, קול וסיפור ללכידת תשומת הלב של הקהל הערכתו. סרטונים אלו מספקים אמצעי יעיל להעברת ערכי החברה, משימתה והשירותים אשר היא מציעה. 

היתרונות בסרטוני התדמית

חיזוק מודעות למותג

סרטוני תדמית משלבים סיפור ויזואלי ומסרים ממוקדים כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת בזיכרון הצופה.

שיפור ההערכה

סרטונים באופן טבעי מעניינים יותר מכל צורת תוכן אחרת, מה שמשאיר את הצופים מעורבים ויותר נכונים לקלוט את המסר.

גידול בשיעורי המרה

הטמעת סרטונים באסטרטגיות שיווק הוכיחה כי היא מגבירה את שיעורי ההמרה, כאשר הם מספקים הצגה ברורה ומושכת יותר של מוצרים או שירותים.

יתרונות SEO

סרטונים יכולים לשפר משמעותית את דירוג החיפוש של אתר אינטרנט, ולהפוך אותו לנגיש יותר ללקוחות פוטנציאליים.

אדם מחזיק מצלמה מול חלון.
ב"פרודוקטיבי – פתרונות מדיה מלאים" אנו מתמקדים ביצירת סרטי תדמית מותאמים לכל לקוח. 
אנו צוות מקצועי ויצרתי הפועלים בשיתוף פעולה ויוצרים עבורכם את הסרט המושלם למטרות והיעדים שלכם.
 
נשמע מעניין? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לפגישת היכרות ללא התחייבות ליצירת סרט תדמיתי שיכניס את עסקך למרחב הדיגיטלי בצורה מרשימה ומשוכנעת.

צפו בתיק העבודות שלנו

עבודה נכונה עם נשק" סרטון זה צולם על ידי הלקוח בחו"ל ונערך בארץ"

שאלות ותשובות

מהם היתרונות של סרט תדמית ביחס לאמצעי שיווק אחרים?

סרטי תדמית מאפשרים העברת מסרים בצורה מרשימה ומרגשת בזמן קצר, ומאפשרים התמקדות במידע החשוב ביותר. במטרה ליצור חיבור אמוציונלי עם הצופים, ומתאימים לסביבת הצפייה הסקרנית והדיגיטלית של היום. כאשר סרט הפקת סרט התדמית משדרת איכות, השקעה וחשיבה יצירתית, המותג באופן טבעי נהנה גם מהתרשמות זו.

סרטי תדמית משמשים למגוון שימושים: הצגת מוצרים או שירותים, בניית מותג וזיהוי חזותי, יצירת קשר עם לקוחות חדשים וקיימים, קידום מוצרים או אירועים מסוימים.

תהליך יצירת סרט תדמיתי כולל שלבים רבים אשר אנו נלווה אתכם בכל השלבים והתהליך יהיה מאוד ברור ומונגש גם למי שעוסק בזה בפעם הראשונה. תחילה, יש לקבוע את מטרות הסרטון ואת קהל היעד. לאחר מכן, מתבצע תכנון יצירתי שכולל בחירת סיפור, כתיבת תסריט, צילום, עריכה, קריינות במידת הצורך ומוזיקה הכולל זכויות יוצרים.
לבסוף, הסרט נמסר בפועל בפורמט מתאים לערוץ הפרסום שלו(רשתות חבריות, אתר אינטרנט, ערוצי טלויזיה, חסויות ועוד).

הצלחת סרט תדמית ניתן למדוד באמצעות כמה פרמטרים הכוללים מספר צפיות, הפניות לאתר או למוצרים, מענה לקריאה לפעולה, תגובות והפידבקים מהצופים באתר/ברשתות ובפנים מול פנים.

אדם מקליד על מחשב נייד ועליו סמלי SEO.
הפרטים התקבלו בהצלחה

נחזור אליכם בהקדם