בעולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, סרטוני תדמית הפכו לקומפוננטה מרכזית באסטרטגיה העסקית. הם משמשים ככלי תקשורת דינמי לבניית מותג ושיווק. סרטוני תדמית אלו מציעים שילוב ייחודי של ויזואל, קול וסיפור ללכידת תשומת הלב של הקהל הערכתו. סרטונים אלו מספקים אמצעי יעיל להעברת ערכי החברה, משימתה והשירותים אשר היא מציעה.
סרטוני תדמית משלבים סיפור ויזואלי ומסרים ממוקדים כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת בזיכרון הצופה.
סרטונים באופן טבעי מעניינים יותר מכל צורת תוכן אחרת, מה שמשאיר את הצופים מעורבים ויותר נכונים לקלוט את המסר.
הטמעת סרטונים באסטרטגיות שיווק הוכיחה כי היא מגבירה את שיעורי ההמרה, כאשר הם מספקים הצגה ברורה ומושכת יותר של מוצרים או שירותים.
סרטונים יכולים לשפר משמעותית את דירוג החיפוש של אתר אינטרנט, ולהפוך אותו לנגיש יותר ללקוחות פוטנציאליים.
AquaScape סגנונות ועיצובים שונים
עדנה שטרית מציגה את שידת המגירות
דולפין לאור - שיתופי פעולה
עבודה נכונה עם נשק" סרטון זה צולם על ידי הלקוח בחו"ל ונערך בארץ"
דר מרינה בלום המוכשרת מציגה טיפולים עם חומצה היאלורונית
סרטון מוצר "שובל לד" מבית פתיה
דולפין לאור - סגנונות תקשורת
סרטי תדמית מאפשרים העברת מסרים בצורה מרשימה ומרגשת בזמן קצר, ומאפשרים התמקדות במידע החשוב ביותר. במטרה ליצור חיבור אמוציונלי עם הצופים, ומתאימים לסביבת הצפייה הסקרנית והדיגיטלית של היום. כאשר סרט הפקת סרט התדמית משדרת איכות, השקעה וחשיבה יצירתית, המותג באופן טבעי נהנה גם מהתרשמות זו.
סרטי תדמית משמשים למגוון שימושים: הצגת מוצרים או שירותים, בניית מותג וזיהוי חזותי, יצירת קשר עם לקוחות חדשים וקיימים, קידום מוצרים או אירועים מסוימים.
תהליך יצירת סרט תדמיתי כולל שלבים רבים אשר אנו נלווה אתכם בכל השלבים והתהליך יהיה מאוד ברור ומונגש גם למי שעוסק בזה בפעם הראשונה. תחילה, יש לקבוע את מטרות הסרטון ואת קהל היעד. לאחר מכן, מתבצע תכנון יצירתי שכולל בחירת סיפור, כתיבת תסריט, צילום, עריכה, קריינות במידת הצורך ומוזיקה הכולל זכויות יוצרים.
לבסוף, הסרט נמסר בפועל בפורמט מתאים לערוץ הפרסום שלו(רשתות חבריות, אתר אינטרנט, ערוצי טלויזיה, חסויות ועוד).
הצלחת סרט תדמית ניתן למדוד באמצעות כמה פרמטרים הכוללים מספר צפיות, הפניות לאתר או למוצרים, מענה לקריאה לפעולה, תגובות והפידבקים מהצופים באתר/ברשתות ובפנים מול פנים.