הפקת סרטוני שיווק

סרטוני שיווק הם כלי עוצמתי להגשת מסרים שיווקיים בצורה מעוצבת דינמית ומרתקת. הם מאפשרים לחברות ועסקים להתקשר באופן ייחודי ואפקטיבי עם לקוחותיהן ולקהל היעד. המשמעות סרטונים מסוג זה להציג מידע על מוצר או שירות; הם יכולים ליצור חוויה מרשימה, לבנות מודעות למותג, ולעודד פעולה מהצופים.

עקרונות מנחים ליצירת סרטוני שיווק אפקטיבים

התמקדות ברעיון ייחודי:

חשוב לפתח רעיון מקורי וייחודי שיתמקד במסר העיקרי של החברה/מטרת הסרטון.

הפקה באיכות גבוהה

עבודה עם מקצוענים בתחום הוידאו והפקה כדי להבטיח איכות יזואלית ושמע כאשר הדבר נכון למטרת הסרטון. לעיתים הויראלי, הנגיש והמיידי יתן מענה טוב יותר. רצוי לשלב בין תכנים שההשקעה בהם ניכרת לסרטונים מיידיים המספקים ללקוחות שלכם ערך מוסך. 

שימוש בסיפור מעניין – תסריט מנצח

השתמשו בסיפורות מרתקות כדי לשדר את המסר שלכם באופן מעורר השראה.

קידום ברשתות חברתיות:

העלו את הסרטונים שלכם ברשתות  חברתיות כדי להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את הנראות של המותג.

קריאה לפעולה ברורה

תכנסו לסיום של הסרטון עם קריאה לפעולה ברורה ופשוטה שמדרבנת את הצופים לפעול.

צפו בתיק העבודות שלנו

Play Video
סרטון שהופק עבור נייל סטודיו לעידוד הרשמת

פנייה לחיילות משוחררות בהצעה לרכוש מקצוע לעתיד בתחום האיפור

Play Video
סרטון תדמית לקורס איפור מקצועי מבית ניילסטודיו

סרטון תדמית לקורס איפור מקצועי של ניילסטודיו, בשיתוף פעולה עם סיגל תדמור. הסרטון מציג את מנהלת הפרויקט, סיגל תדמור, ומדגיש…

Play Video
קולקצית קיץ באוירת גריז OPI

קולקציית הקיץ של OPI בהשראת הסרט "גריז" הציעה חוויה ייחודית ומושקעת. במהלך היום, נהנו המשתתפים מהופעות של רקדנים, עמדות התנסות…

Play Video
יום הפתיחה של "קפה אניס" ביפו

אחרי השיפוץ היסודי במרכז "אניס" נוצר הסרטון הזה – אניס הוא בית קפה קהילתי, אקולוגי ומגניב שלא פועל למטרות רווח,…

Play Video
מאחורי הקלעים של הפקת קמפיין מטריקס לבתי הקולנוע

אנו מתמחים בהפקת סרטונים בגדלים שונים עבור בתי הקולנוע ברחבי הארץ. הסרטונים שלנו מיועדים למשוך את תשומת ליבו של הצופה…

Play Video
מניעים את הגלגל מחדש 2020

פרויקט "מניעים את הגלגל מחדש" נוצר ונערך עבור "הרשת הירוקה". במסגרת פרויקט זה, בני נוער מציגים את רעיונותיהם ופתרונותיהם לשיפור…

Play Video
ניהול השינוי בעיריית תל אביב

עיריית תל אביב-יפו תמיד שואפת להשתפר ומחפשת כל הזמן דרכים להתקדם ולחדש. הם בודקים איפה אפשר להשתנות ולהתייעל כדי לקחת…

Play Video
נייל סטודיו – הרשמה לקורס איפור

הפקנו סרטון ייחודי המבוסס על צילום תהליכי איפור של דוגמנים, המעודד הצטרפות לקורס האיפור המתקדם של נייל סטודיו. במהלך הסרטון…

Play Video
קורס פדיקור-מניקור של ניילסטודיו עם לקוחות ממליצים

הפקנו עבור בית הספר "ניילסטודיו" סרטון מקצועי המציג את קורס הפדיקור-מניקור המוצע בו. הסרטון כולל עדויות מלקוחות מרוצים, שמדברים על…

שאלות ותשובות

מה חשוב יותר - איכות הוידאו או התוכן המופיע בו?

שניהם חשובים, אך תוכן איכותי ומעניין הוא השורש ליצירת חוויה מרשימה. הוידאו עם איכות גבוהה יוסיף לזה מראה מקצועי ומושך.

זה תלוי בקהל היעד ובמטרה של הסרטון. בדרך כלל, סרטונים קצרים יותר (עד דקה) נוטים להיות יעילים יותר ברשתות החברתיות, בעוד שסרטונים ארוכים יותר מתאימים להעמקת המידע וההיכרות

למטרות מגוונות, הכוללות קידום מכירות, בניית מודעות למותג, הצגת מוצר או שירות, מסרים חברתיים, ועוד

שולחן עבודה עם מחשב ומספר סימני שאלה צפים על התמונה, מרמזים על מושג של חקירה או אי ודאות, מרמז על המורכבויות של תכנון ועיצוב אתרים - המשקף את תהליך החשיבה מאחורי עיצוב מוצלח וקידום אורגני.
אדם מקליד על מחשב נייד ועליו סמלי SEO.
הפרטים התקבלו בהצלחה

נחזור אליכם בהקדם