סרטוני שיווק הם כלי עוצמתי להגשת מסרים שיווקיים בצורה מעוצבת דינמית ומרתקת. הם מאפשרים לחברות ועסקים להתקשר באופן ייחודי ואפקטיבי עם לקוחותיהן ולקהל היעד. המשמעות סרטונים מסוג זה להציג מידע על מוצר או שירות; הם יכולים ליצור חוויה מרשימה, לבנות מודעות למותג, ולעודד פעולה מהצופים.
חשוב לפתח רעיון מקורי וייחודי שיתמקד במסר העיקרי של החברה/מטרת הסרטון.
עבודה עם מקצוענים בתחום הוידאו והפקה כדי להבטיח איכות יזואלית ושמע כאשר הדבר נכון למטרת הסרטון. לעיתים הויראלי, הנגיש והמיידי יתן מענה טוב יותר. רצוי לשלב בין תכנים שההשקעה בהם ניכרת לסרטונים מיידיים המספקים ללקוחות שלכם ערך מוסך.
השתמשו בסיפורות מרתקות כדי לשדר את המסר שלכם באופן מעורר השראה.
העלו את הסרטונים שלכם ברשתות חברתיות כדי להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את הנראות של המותג.
תכנסו לסיום של הסרטון עם קריאה לפעולה ברורה ופשוטה שמדרבנת את הצופים לפעול.
סרטון מוצר "שובל לד" מבית פתיה
קולקצית קיץ באוירת גריז OPI
סרטון שהופק עבור חברת יוגנד
JayBird X3 סרטון מוצר עבור
שניהם חשובים, אך תוכן איכותי ומעניין הוא השורש ליצירת חוויה מרשימה. הוידאו עם איכות גבוהה יוסיף לזה מראה מקצועי ומושך.
זה תלוי בקהל היעד ובמטרה של הסרטון. בדרך כלל, סרטונים קצרים יותר (עד דקה) נוטים להיות יעילים יותר ברשתות החברתיות, בעוד שסרטונים ארוכים יותר מתאימים להעמקת המידע וההיכרות
למטרות מגוונות, הכוללות קידום מכירות, בניית מודעות למותג, הצגת מוצר או שירות, מסרים חברתיים, ועוד